A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне підприємство "Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради"

ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ У СТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ

ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ У СТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ

 

 

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)

  1. Первинний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем з визначенням його/її маршрутизації.
  2. Проведення необхідних лабораторних обстежень, зокрема:
  1. розгорнутий клінічний аналіз крові;
  2. визначення групи крові і резус фактору;
  3. біохімічний аналіз крові (загальний білок, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота, електроліти (натрій, калій, магній, кальцій, хлор));
  4. коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), Д-дімер);
  5. глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
  6. С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення);
  7. дослідження спинномозкової рідини;
  8. тестування на сифіліс, гепатити, ВІЛ, SARS-CoV-2;
  9. загальний аналіз сечі;
  10. бактеріологічні дослідження;
  11. гістологічні дослідження;
  12. цитологічні дослідження;
  13. патоморфологічні дослідження;
  14. інші лабораторні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
  1. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема:
  1. електрокардіографія (ЕКГ);
  2. ультразвукові дослідження, в тому числі із проведенням доплерографії та ехокардіографії;
  3. ендоскопічні дослідження;
  4. рентгенологічні дослідження; 
  5. комп’ютерна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
  6. магнітно-резонансна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
  7. інші інструментальні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
  1. Передопераційний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем-анестезіологом або лікарем-анестезіологом дитячим (за умови надання допомоги дітям). 
  2. Проведення хірургічних операцій.
  3. Своєчасне знеболення, анестезіологічне забезпечення, при необхідності – процедурна седація, на всіх етапах діагностики та лікування, цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів. Забезпечення анестезії та анестезіологічного моніторингу під час проведення хірургічних операцій та обстежень. 
  4. Проведення інтенсивної терапії пацієнтам у випадку виникнення у них загрозливих для життя станів.
  5. Забезпечення післяопераційного моніторингу та подальшої медикаментозної терапії.
  6. Наявність рішення мультидисциплінарної онкологічної групи спеціалістів (консиліуму) щодо планового оперативного втручання з приводу злоякісного новоутворення. У випадку виявлення новоутворення під час ургентного або планового оперативного втручання – проведення забору гістологічного матеріалу та гістологічного дослідження та направлення пацієнта/пацієнтки з підозрою на онкологічне захворювання з висновками гістологічного дослідження на мультидисциплінарний (онкологічний) консиліум (групу спеціалістів).
  7. Забезпечення лікарськими засобами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
  8. Забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського догляду за пацієнтами.
  9. Проведення консультацій лікарями інших спеціальностей.
  10. Надання реабілітаційних послуг за відсутності протипоказань в гострому періоді реабілітації.
  11. Направлення пацієнтів при наявності показань в інші заклади/підрозділи для надання їм спеціалізованої, паліативної медичної допомоги, реабілітаційних послуг у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
  12. Проведення заходів з профілактики захворювань.
  13. Забезпечення харчування в умовах стаціонару. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора